R.I.P..?

Rådom Is the Place ... to be.

Tjolahopp! Idag fick jag sluta tidigare! Eftersom jag jobbade på min egentlige lunch igår fick jag gå halv två idag! :D SKÖNT. Hann in på La Rose och köpte hårinpackning! :) Tänkte bleka håret under helgen. Eller inte hela, men några slingor iallafall. :) Trött på det bruna. Jag vet inte hur många gånger om året jag egentligen färgar/bleker/tonar/slingar mitt hår. x) OFTA. Vad har jag för hårfärg egentligen?
Anyway. Här är ju hur varmt som helst! Hela dagen går man runt och är klibbig! Även om man duschar så hinner jag fan blir svettig innan jag kliver ur duschen. xP Eller innan jag hinner gå ur badrummet iallafall.

MEN! som tanterna på jobbet säger.. .MAN SKA INTE KLAGA.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test