Pissed.

Gårdagens överarbete för ... förjäves?
BLÄH. Imorse när jag kom till jobbet (ovanligt sur och trött var jag oxå...) så stog Kjell och Johanna och gjorde om ALLA kläder jag märkte igårkväll! Jag hade satt prislappen fel! Tydligen fick det absolut inte täcka det gamla priset som stog på lappen, men när jag frågade Christina om det igår så sa hon att det lika gärna kunde göra det, för syntes det två olka priser skulle alla kunder bara fråga "vilken pris är det som egentligen gäller...blahblablah..." Men ja.
Det blev fel ändå.

Men orka det, kändes surt bara. Och varför lägga ner tid på massa grubbel om det?


Fortfarande svettig och äcklig luft.

Jag är trött.
Återkommer senare. Känner att jag börjar bli äckligt grinig igen.

HEJRÅ.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test