Näthinneavlossning.

Pappa gjorde mig inte mindre stressad/orolig. x)
I två dagar nu - varje gång jag tagit ur linsen på vänsterögat så känns det som om jag har fått nått skräp eller nått under ögonlocket, men går inte att få bort. Eller så känns det som om jag har ett ärr eller sår typ, för det skaver varje gång jag blinkar! Och det är jobbigt..... Jennie gråta...
Så berättade jag det för pappa och han säger "NÄTHINNEAVLOSSNING!" Hej pappa skrämmer skiten ur mig. Och han sa att näthinnan lossnar och krullar ihop sig som en rullgardin! Jag blev livrädd, och självklart ser jag ingenting längre med vänsterögat och det gör jätteont (precis som när man säger det går löss i skolan, you know? Kliar överallt.....)!
Men jag googlade på nättehinneavlossning, och mja, det verkade inte stämma med mina symptom (svarta fält, medelålder osv..), haha. x) Men det blir nog att rensa sparkontot och besöka optikern.. Jag vill inte bli blind. :(

Och ja, jag är seriöst orolig för mina ögon! o.O Menar, vem är inte?

...


Kommentarer
Namn: victoria

svar:

jag höll på att gå i taket.. jag skrattade, fnittrade, grät och var allmänt irriterd och arg på samma gång alltså.. herregud. det var läskigt men jävligt underbart.

jag kan faktiskt inte TRO att han har läst mitt brev (fast egentligen vet jag ju inte om han har gjort det.. jag vet ju bara att han har hållit i det.. bara det är.. LÄSKIGT) haha.. jag kan prata om det här i evigheter, förlåt.



ja, vi slår fast det nu.. och hoppa att newnippon kan offentliggöra det.. SNART. miihii.



alltså, buhu. jag vill oxå se dem. men jag har ju inte råd. fy blä alltså.

2008-07-16 @ 23:58:20
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com
Namn: Sofie

jag hittade den bilden på deviantart.. den heter cocktail menu eller nåt sånt

2008-07-17 @ 16:25:25
Din blogg/Hemsida: http://drinkit.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test