Lite uppdatering om veckan osv.

Hallå!
Oj, oj. Jennie är dålig på att uppdatera. :)
Har legat sjuk i början på veckan ju, men orkade iväg till jobbet i onsdags, och det har tagit upp med tid. Är så trött när jag kommer hem på kvällarna att jag inte orkar någonting, typ.

Men i torsdags var jag iallafall iväg på bingo!! Tänkte på det under dagen att jag ville gå, och planerade det. Men när jag kom hem ifrån jobbet var jag så trött så jag ville inte längre. SMS:ade My (min bingo-kompis) 5 minuter innan bingon och skrev att jag skippade bingon istället. 3o sekunder senare sprang jag med pennor och pengar full näven för att hinna dit i tid! Jag hann. Så jag och My satt i slänten och spelade. Men vi vann inget. Men det var väldigt spännande och vi var nära flera gånger i början!
Rätt kul egentligen. Jag och My träffades på bingon för första gången för 16 år sen! Och vi är fortfarande vänner! :) Undrar om vi nånsin kommer sluta umgås? :) Tror inte det. Bonds, you know. x)

Igår slutade jag sex. När vi kom hem var Richard och Theréz här. Vi käkade mat och spelade krocket. Värmde upp inför Krocket VM som var idag. Efter det åkte vi ner till Erik en sväng och hälsade på valparna! ÅÅH, de är hur söta som helst nu! Och de har mycket spring i benen! De är verkligen överallt samtidigt. Hur söta som helst!

Och idag har jag varit i Vitsand nästan hela dagen. Krocket VM som sagt. x) Haha. Vi var fyra i min grupp. Tre av oss gick vidare till final. Gissa vem som inte kom vidare? Rätt gissat - jag. Men det gjorde inte så mycket - det var kul ändå. :)
Men mamma och Theréz kom vidare iallafall, och de ska tillbaka dit imorgon och spela final!! Hoppas någon av de vinner. Inte säkert jag orkar med och heja.

Aj, min arm värker och jag vill hitta på nått.
Ha det bra! ♥

Kommentarer
Namn: Usagi

Hahah ja men gackt är ju helt otrolig typ en av japans mest kända artister... alla vet vem han är även de som inte lyssnar på honom (om det nu då finns någon som inte gör det... ;P) Ska du på några fler konserter typ Kagrra? kramar

2008-07-12 @ 23:05:30
Din blogg/Hemsida: http://usagi.blogg.se/
Namn: victoria

ja, varför inte liksom? det är ju ändå LM.C, typ världens bästa band.. TYP ^^ jag bara MÅSTE MÅSTE se dem, alltså :O haha, så då tycker jag minsann du borde se dem med! hihi ..



ja, herregud. jag vill verkligen se dem.. och jag kommer hata mig själv som inte komemr att se dem .. men ja, ag mpste spara pengar, buhu. gud. skulle inte förvåna mig om jag komemr gråta mig själv till sängs den natten O__O

2008-07-13 @ 22:26:32
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com
Namn: My

Nej,det kommer vi inte! Har vi stått ut med varann så här länge så...:p

2008-07-16 @ 11:40:50

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test