Joggat.

Pjuh!
Var ute och sprang/joggade en sväng förut. Det var inte igår kan jag säga! Trodde aldrig att det skulle funka. Vill komma igång igen med joggningen, men det är segt. Fast äntligen tog jag mig ut! Inte för att det blev någon dunderrunda direkt men.. jag gjorde det!
Så har duschat nu, och druckit en stor mugg med te! Gottigt. :)
Ska lägga mig och lösa lite nu innan jag ska sova. Tråkigt nog har jag ingen bok att läsa. :/ Death Note har jag läst ut de delar jag har, och har inte råd att köpa de sista ännu. Och Harry Potter? x) GAH. Jag har läst de så många gånger så jag kan de snart utantill - både på svenska och engelska! Men jag tröttnar aldrig. ;)
Lånade i och för sig två böcker på biblioteket får några veckor sen som jag inte läst ut än. Men kom aldrig riktigt in i dem.
Äsch, blir nog Potter ändå. ;D



Förresten! Shit, vad jag vill ha min lön nu! Har nio kronor kvar! Möjligtvis 9,50.. Var iallafall inte enough till bussen i morse.
Det gick nästan åt lite för mycket pengar på Miyavi? Bjöd Emelie och Vero på mat, shoppade osv. Men det var det värt! Jag hade kul. Men nu saknar jag det lite. Inte det att jag har något speciellt jag måste använda till pengarna just precis nu, men hatar att inte ha ett öre att röra sig med. Och jag vill ha nya skivor!
Shopping-galen.
Tur att jag har lagt undan mina x j a p a n pengar så jag inte kommer åt de! MEN, inget kan få mig att röra dem.. för nu händer det, right? November..... ♥
Woops, nu blev jag nördig igen! Innan jag förstör det här inlägget med massa fangirl-ism så..

Godnatt! Ha det bäst!

Kommentarer
Namn: cornelia

HAHA! Det med älgarna lät roligt, men ja håller med dig nu när du säger det!! Dom är ju skitläskiga.. och ja djupa vatten också.. usch!

2008-07-15 @ 19:18:39
Din blogg/Hemsida: http://annacornelia.se

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test