Det här är en gråtlåt.

Vad underligt det är egentligen. Jag sitter vid datorn, tar det lugnt och lyssnar på lite musik.
Så helt plötsligt kommer en låt på som var rätt längesen jag hörde. Men helt plötsligt minns jag allt jag tänkte då som om det vore ... nu?
Minns hur jag tänkte, hur jag mådde, sinnesstämningen, vad som snurrade runt i huvud. Känner till och med smaken man hade i munnen? Det är egentligen lite kusligt. Men så är det.
Och nu blir jag vädligt känslosam och börjar gråta igen, när jag tänker på det. ;(

Skyller på min ihärdiga förkylning.


Kommentarer
Namn: vickan

svar;

iih, ellerhur? jag blev sådär superlycklig när jag hörde det.. och jag bara MÅSTE se dem, GAAAAAH! du med, eller? ^^ miihii!

och jo, hoppas med, ävenfast jag förmodligen inte kommer ha råd att se dem, buhu ><!



åhh.. okej. vad tråkigt :S så han bara sjöng menar du? buuuh.. jag hatar verkligen svensk publik alltså,m de bara trängs o.. TRÄNGS :O, jag längtar verkligen efter japanska konserter, där de tar hand om varandra!?

2008-07-07 @ 20:06:26
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test