Dagens fråga!

Hur många gånger om dagen spelas egentligen Jason Mraz - I'm Yours på radion??

Kommentarer
Namn: elin

men jennie.. varje sommar har sin plåga! men grymt härlig låt:)

2008-07-19 @ 18:41:15
Din blogg/Hemsida: http://eelin.bloggspace.se
Namn: Anonym

1. alldeles för många gånger.

2. och jo, jag vart helt utom mig av alla käsnlor so bubblade upp.. och precis, varför inte? en blä.. ville inte att han skulle läsa det (samtidigt som jag ville O_O)

2008-07-19 @ 23:06:34
Namn: Anonym

Tja, det var inte så kul, var 100 spänn inträde plus att jag inte nån jag kände att umgås med, men läs mitt nya blogginlägg, så kan du få en inblick i hur det gick...

ha det bäst!

2008-07-20 @ 13:47:50
Namn: Anonym

Nej men gud, det ska du inte ha!! Det kunde ju ingen veta att jag skulle ha snånt oflyt! Det var absolut inte meningen att ge dig dåligt samvete..! Sorry!!

2008-07-20 @ 14:12:08
Namn: Söderlund

Jag håller med dig...

Det är så fruktasvärt jobbigt, och då har dom faktiskt

totalt sönderskrapat låten ifrån vad det var från början.



Låten var sårbar, med hans röst och endast guitarren.

Men nu, när radiokanalerna mixar on their own, så känns

det verkligen som att dom velat få den som vilken

"radiodynga" som helst - & faktum är att dom verkligen lyckats.



Mvh

söderlund

2008-07-20 @ 14:17:57
Din blogg/Hemsida: http://ventux.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test