Welcome to the dark side.


Jag vet inte vad jag inbillar mig själv alla gånger. Jag lurar mig själv. Jag lurar mig själv ofta att jag längtar hem. Hit. Att jag längtar... hit. Jäkla dålig inbillning. För det gör jag inte. Kanske är det gör själva grejen. Att så många säger "jag längtar hem" att man tror att det ska vara så? Men så är det inte. Jag längtar inte hem.
Så fort jag kommer "hem" vill jag bara bort. Jag gillar inte det här stället. Inte alls. Jävla håla med massa förstörda människor. Jag smutskastar inte allt, nej nej. Det finns några  - få - saker jag gillar med det här stället. Och några personer som jag verkligen, verkligen gillar och värdesätter. Ni ska inte tro att jag dissar allt. Jag har verkligen längtat efter att träffa folk, och saknat. Och bara velat umgås, som innan. I miss that. Men resten avskyr jag.
Det här stället har en sån dålig atmosfär. Så fort man kommer in i en viss area blir man depp. För mig, all of a sudden, så känns det som om sorg och elände bara pressas in i skallen. Man mår psykiskt dåligt. Deprimerande, ja.
Jag försöker. I really do. Men det funkar inte. Jag och det här stället verkar inte gå ihop. Vi hör inte ihop. Vissa människor passar helt enkelt inte på vissa ställen. Man får panik. Måste bort. Det funkar inte. Och jag funkar inte här. I don't? Jag antar att det är mig det är fel på. Med tanke på att folk verkligen stannar här - och verkar trivas. Så finns det inget annat svar. Jag är den felande länken. Och det känns väl bra att veta...? Så behöver jag inte känna mig skyldig att komma tillbaka sen. Inte så ofta iallafall. För tillbaka lär man alltid komma oavsett vilken plats man pratar om.

Hoppas ni gillar mitt lilla hatbrev. Ingen behöver ta åt sig i och med att det är mina äckliga tankar som gnager. Men om ni gör't - ja, då är det inte hos mig felet ligger längre.

Kommentarer
Namn: Micka

Men gumman är de inte skönt att vara hemma :( du som längtade så sista dagarna! Hoppas i alla fall att du kan få ett roligt/skönt lov ändå! Sen är du jätte välkommen hit upp till norr och hälsa på de vet du :P

2008-12-21 @ 14:55:55

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test