Twilight!


Satt just och kollade på youtube och massa klipp från Twilight-filmen, och insåg precis att jag inte skrivit om den. x)
Såg ju den i stockholm i tisdags! Den var grym! Inte lika bra som boken, så klart. Men fortfarande grym!
Men jag och Micka måste se om den snart. För jag kunde inte - även om jag ville - låta bli att jämföra med boken! Very very bad (som Elias skulle sagt ((som Hans skulle sagt))).
Sen drack jag så mycket dricka också så var sjukt kissnödig hela filmen, också very very bad.
Och så var det så grymt snygga vampires så man satt och dregglade all the time.

Well, märker att det inte går att skriva om filmen alls. Det spårar ur, jag kan inte koncentrera mig. Nånting ligger och gnager i bakhuvudet, och jag bara väntar på att det ska bryta ut. Då vill man inte vara i närheten.


Here is the vampire-family.


Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test