Kodord mot läskiga snubbar.


I fredags när vi var ute hände en liten insident (?). Efter detta kom jag och Tom på att vi borde skaffa ett kodord eller nånting när man behöver experthjälp på krogen. x)

Råkade nämligen ut för en intressant snubbe när vi skulle gå hem från pizzerian i fredags natt. Tom gick ut innan mig, och när jag skulle gå ut griper en utländsk snubbe tag i min arm och börjar snacka med mig på en blandning av svenska och engelska. Han berättade hur fin jag var och att han frös och att jag skulle värma honom. Och sedan fortsatte han att smöra med att han blev varm bara av att titta på mig. Jag försökte peka på Tom - som förövrigt bara stod och tittade på mig och inte hjälpte mig! - och sa att min kompis väntade på mig utanför. Men denna snubbe vägrade lyssna. Han bara fortsatte med sitt smörande, smekte min kind och sa att han drunknade i mina gröna ögon.. så då ryckte jag åt mig armen, sa att jag var tvungen gå och skyndade mig som fan ut därifrån, till en Tom som undrade vad fan det där var om.
Haha, undrar vad den snubben var ute efter. Och undrar om det är så man raggar i hans hemland? Jag vet iallafall att jag direkt lägger benen på ryggen och springer när någon börjar så...

Yes! Det är här kodorden kommer in. Ibland behöver man hjälp att ta sig ifrån sånna situationer. x)
Ska jag börja ropa banan! här med?

Kommentarer
Namn: Sofia

ingen orsak :D

hehe jaa det är många som säger att jag liknar henne på bilden :P

2008-12-15 @ 18:07:28
Din blogg/Hemsida: http://sofija.blogg.se/
Namn: Memmie

GAHHA BANAN?!

2008-12-15 @ 19:41:51
Din blogg/Hemsida: http://kawokaw.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test