Home.


Live from Rådom - JENNIE!

Hellu. Wow, jag känner mig helt slut. x) Missade dagens solljus idag, så kanske är därför. Tog mig inte ur sängen idag förän halv två av att pappa kom in och väckte mig och sa: " Vare du sôm brôta?"
Tydligen lät det som om någon ramlat ur sängen och han trodde det var jag. x) Men det var det inte.

Igår följde jag med Emelie till Chris och Östlund. :) Satt och drack lite och lyssnade på musik! Det var kul. Sen gick vi till en annan "fest" som var... lite intressant. Tror medelåldern låg på 14 år. x) HAha, snacka om att man kände sig gammal! Men det var också rätt skoj, busade med en sambuccaflaska, och folk blev fulla på vatten.

Anyway, skriver mer sen kanske om jag hinner. Ska iväg ikväll! :)

Ha det bra.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test