Här luktar det gammal fylla.


Weii, det var en lång kväll igår. :) Och ber om ursäkt för föregående inlägg, även om det inte var så farligt. Skäms inte över mig, please. Men av någon jä*la anledning ska jag alltid blogga när jag inte är vid mina sinnes fulla bruk. :P Och speciellt när man inte minns det och bli överraskad på morgonen dagen efter. :) Men det är kul.

Här är vi iallafall tre bakfulla jävlar. Ingen verkar må dåligt eller så, men vi är sega och trötta. Igår var skitkul! Var nere på Tellus och hälsade på Mattias i klassen! Är jättekul att se honom jobba! Det ser snyggt ut och det blir gott! Förutom min mattiasskoogrekommenderartilltjejtjugo-drink. Den var ingen hit kanske. ;) Men southside, mmmmh!
Nej, det var grymt roligt iallafall! Men det brukar det vara här! Kan inte bli annat när man festar med så roligt people!


But i miss my friends back home. Tihi, men det tar vi igen till jul!

Kommentarer
Namn: Therese, Jennie, Frida, Mikaela

Massa party i jul!! ;D

2008-12-13 @ 17:55:50

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test