Ett nyårslöfte svårt att hålla när man heter Jennie. x)


De senaste åren har jag haft ett nyårslöfte som varit svårt att hålla. Kan man skylla på att det är medfött? Att det är därför det inte går att hålla det? x) För att jag är dum.
Haha. Nej, men det nyårslöftet har varit "att bli smart". Och yeah.. antar att jag får försöka ett år till. x) För jag är inte smart? Jag börjar tro att jag är kroniskt pantad i kolan. Men, förhoppningsvis går det att ändra liite på iallafall och varför inte börja med denna? :D Roliga saker att bli smart på. :)

 

Men jag ser rätt smart ut. ell o ell.


Kommentarer
Namn: jannica

vilken fin blogg du har:)allt bra med dig?

2008-12-29 @ 15:43:09
Din blogg/Hemsida: http://morree.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test