Update.

Nyss kommit hem från en runda på stan! Och jag känner redan nu att det gäller att hålla i pengarna, haha. Fast det ger nog med sig om några dagar. Det är ju ganska stor skillnad på vilka butiker som finns här och jämfört med Torsby så man springer väl ihjäl sig i början .. men man tröttnar nog snart.

Anyway, äntligen har jag fått tag på nålar/häftstift! Det fanns på Clas Ohlson, mamma. Men det var inte lätt att hitta.
Så nu kan jag iallafall äntligen få upp tavlorna och MYV-handduken på väggarna. Så ser det lite roligare ut!
Men först ska jag äta paj! Finns fortfarande kvar av den, men kanske bäst att äta upp den innan den blir dålig. Köpte två plastmatlådor på hemköp igår för en tia, så öste över pajen dit istället, ifall Bertils mamma vill ha tillbaka formen.

Jag tror tom jag ska slå på stort och drick Lild-mjölk till!

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test