Svar till anonym.

Svarar på en kommentar från Anonym (gosch, vad jag ogillat anonyma kommentarer!!)

"Vara precis som man vill, vara sig själv. Är det lättaste då? Att veta hur man är, utan att spela nånting. Svårare än man tror.
"Alla tror de vet hur alla är"
Men så du kommer dit, ny dag med ny klass. Du ska vara dig själv ingen annan, och om du bott i torsby hela ditt liv. Och verkar som alla tror fel om dig, hur ska du helt plötsligt vara dig själv om du tydligen inte varit den personen de senaste 20 åren?
=)"



Ja, det är nog svårare än man tror, som du säger. Speciellt när allt är nytt som sagt.
Det är mer en förhoppning än ett påstående.
Men jag ser det som en ny chans, right? Man kan starta om på nytt, och kanske finna sig själv. Och när man tänker i de banor som jag gör, känner jag inte mig själv? Jag kanske bara inte kommit på vem jag egentligen är, hur vrickat det än låter. Men vi kan ju hoppas att jag gör det, när jag kommer till ett nytt ställe, utan förväntningar och uppfattningar om en.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test