Söndagssyssla no. 1.

Dagens första intensiva syssla är att rensa bilder på min dator! Och det tar tid kan jag lova.

Eftersom jag snart flyttar härifrån vill jag inte ha med min stationära dator. För det första är det jätteseg och den krånglar och hakar upp sig för ofta för mitt tålamod. För det andra kommer jag inte ha plats för en så stor dator där jag kommer bo. Jag orkar inte med datornbord, tangentbord, bildskärm och dator. Så jag ska väl försöka skaffa mig en laptop så snart som möjligt! Möjligtvis får jag ta med pappas laptop och han skaffar ny (?), men det känns ju egentligen inte bra heller.

Så nu håller jag som sagt på och sorterar mina bilder. Har så himla många och så himla onödiga kort som jag lika gärna kan radera! De andra tänkte jag bränna ut på skivor så jag har de sparade och kan ta med och eventuellt lägga in på nya datorn vid behov. :) Jag vill ju inte radera alla gamla minnen och kort på min familj och mina vänner.
Dammit, jag kommer sakna mia vänner.... Men jag kommer ju hem!! Är ni kvar då? :')


Kommentarer
Namn: http://TUMADRE.blogg.se

Jaa, jag såg att ud vart värvad av mig för ganska länge sen. Om du samlar tillräckligt med pong r jag ett steg närmare digitalkameran och laptopen. Som sagt; laptopen lottar jag ut i bloggen i sånna fall om jag vinner den. :) Har redan en, men behöver verkligen ny digitalkamera .

2008-08-03 @ 14:58:06
Din blogg/Hemsida: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test