Pappa har växt fast i soffan?..

Nej, det lönar sig inte att vänta längre? Jag köpte första säsongen av Beverly Hills 90210 för några dagar sen, fick den i fredags närmare bestämt. Men jag har inte sett ett avsnitt än! Hade hoppats på att få kolla nu, men pappa vägrar flytta sig från dumburken. x) Illa. Jag vill se!
Försökte se på min dvdspelare men den vill inte läsa mina filmer längre! Och jag tror jag vet varför....
När jag köpte filmen L - change the world så kunde inte dvd'n läsa den först, var tvungen ändra koder osv. Så ringde brorsan, han letade på internet och fann koderna så vi skulle kunna låsa upp dvd'n för alla koder - han gjorde nämligen det på sin! Så jag försökte i ca 40 minuter innan det verkade funka.. men den ville fortfarande inte läsa L. Så trodde bara att det inte fungerade. Men nu kan den inte ens läsa vanliga filmer!! Damn?
Men hoppas Richard kommer hit under veckan och lyckas figurera ut what went wrong. Vill ha en fungerande dvd, tack. :)

Neheej, pappa sitter där än. BAH. Får gå ut och gå istället.

Hej så länge, my lovers.

Kommentarer
Namn: Usagi

Åhh ska du flytta? mysigt mysigt ;P L.MC GAAAAH driver du vem kan missa dom åhhh jag längtar så mycket :O det kommer rocka fett asså :D men så kul att du också ska dit :D då kommer vi ses där ju ^^ Yatta!!

joo med mig är det bra lite smått seg bara ;P

pussar och kramar

2008-08-18 @ 21:14:49
Din blogg/Hemsida: http://usagi.blogg.se/
Namn: Linnea

ja det är bra med de som fungerar xD

2008-08-18 @ 22:36:54
Din blogg/Hemsida: http://oddneus.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test