Make-up problemos.

Hej hej hallå!

Hjaelp, vad trött jag är! Tror det får vi sovdags .... inte alltför sent?
Har nyss varit ute och gått , och det var skönt! Har varit ute och gått nästan varje dag nu det sista, och jag blir så himla rastlös när jag inte kommer iväg! Så det var skönt att ha det gjort. :) Nu ska jag lyssna på musica och städa / rensa bland mitt smink. Har massa gammalt, fult, oanvänt, gratiscrap, trasigt, slut, dubbletter osvosv. Och det är onödigt att ha kvar, right? Tänkte köpa mig en ny "sminkväska" att ha allt i sen, men jag stog på La Rose hur länge som helst, och hade beslutsångest! På riktigt. Ryckte ialla, kollade i alla, flera gånger om! Men nej, jag kunde inte bestämma vilken jag skulle köpa.... så blev ingen! Men tjaa, rensa kan jag väl göra? xP

Kommentarer
Namn: Anonym

Självklart kommer jag blogga! Du ska allt få läsa om mina upptåg så länge du vill och kan..

Lycka till med flytt, skola och allt!

Kram

2008-08-20 @ 21:43:42

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test