Lördag.

Hej
lördag!
Idag har jag jobbat. 9.20 - 14.10. Men det var lugnt idag, lite tråkigt det ibland faktiskt. Men var lite turister iallafall, som säger "f" istället för "v", så Jennie fattar noll. ;) (Nej, nu kommer det där att jag skriver om mig själv som tredje person igen, gah.) Hej doktor?
Nu är jag en tallrik lasagne fetare, och sitter framför TV'n och datorn. Som vanligt. ;) Igår var extrem på den fronten!
Jag kom hem runt 18.20. Åt mat i köket, sen gick jag och satte mig framför datorn, där jag satt till 23.30!! Hujedanmej? Men kollade på Tv också, men rörde inte asset från soffan för det. x)
Men det berodde på att jag fick ett sånt sjukt sug att spela the sims igår! Det var så länge sen jag gjorde det så var tvungen att ta igen några timmar. ;)

Jag tror för den delen att jag ska spela lite nu med. :)

Hörs sen? Ja.

Kommentarer
Namn: My

Ja, den är skit bra, skulle kunna se den minst 100 gånger till, men jag ska se den själv sen så jag kan sjunga med...HÖGT.

Jo, det är bra med mig, börjar smälta in att man ska flytta snart, lite pirrigt men samtidigt jätte kul, eller vad säger du?

2008-08-09 @ 21:13:11

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test