Jahapp, vad var det jag sa?

Jag gav upp! För ca en timma sen. Jag gjorde i ordning låtar i mitt bränningsprogram och skulle börja med att bränna X JAPAN! Men efter fem låtar la datorn/programmet av, och det ville inte funka mera. Suck. Så ja, jag gav upp. Men pappa hjälpte mig finna åt Windows Media Player igen, och jag tänkte ge det en chans och försöka mig på att bränna igen.

För övrigt sitter jag med pappas bärbara dator i knät. Jag har för en gångs skull sen jag fick min nya soffa, orkat städa ur den så de går att sitta i den! Så nu sitter jag mosad i ett hörn, med coca cola i ett glas och datorn i knät. x) Kollar efter en macbook! JAG VILL HA! Men jag har inte råd. :( Nån gång ska jag ha en sån!
Jag får för den delen med mig pappas dator när jag flyttar, om jag inte redan sagt det. För min stationära ska pangas, helst ut genom fönstret, men den har underhållit mig några år så en lite mer värd undergång ska den få.. trappan kanske?
Så efter att jag rensat min ska jag rensa den här. Men det blir nog inte förrän till jul, har inte orken.

Magen kurrar, vill ha mat.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test