Igår stank karlstad bajs. Men det blev shopping ändå.

Morning!
Igår var jag och mamma i karlstad och handlade! Skulle köpa lite grejer till rummet, så jag kommer trivas bättre, mohaha. Fann en hel del på Lagerhaus såklart som jag köpte! Älskar den affären, så himla mycket roliga saker där inne. Skulle egentligen köpt mig glas också, men jag har sjukt mycket olika glas, så mamma tyckte det kunde vänta. Har ju ändå inte plats för de där nere, om det är ju sant.

Hela karlstad stank skit igår! Som om någon hade slagit sönder ett avlopp eller någonting. Jättefrächt. Vi trodde nästan att varenda bonde i utkanten av stan hade göslat eller nånting, för de har bönder där, eller? x) Illa var det iallafall.

Sen åkte vi ut till IKEA!! Jennie gillar. Fann massa grejer jag vill ha, men inte får plats med. Jag vil ha en stuga! Eller nej, ett hus
Köpte lite smarta lösningar till min kokvrå, badrummet och så där. Har ju inte en enda hylla, och extremt dåligt med plats på golvet så, allt måste upp på väggarna in some kind of way! Men tror vi löser det rätt smidigt ändå.
Köpte en bok på IKEA också, som jag fan är mest nöjd med just nu. Al Gore's bok. Damn, vad vi förstör världen egentligen. :S

Köpte självklart massa andra grejer inte enbart till rummet. Får se om jag orkar visa sen, känns lite B bara. Har ännu inte vågat kolla kontot hur mycket jag egentligen gjorde av med, betalade med kort hela tiden ju.
Jag skulle vilja ha ett kreditkort jag kunde handla hur mycket som helst för. Så kunde någon rik amerikan betala avgiften varje månad. Det finns de med så mycket pengar ändå som inte skulle märka nånting (usch, hatar snacka pengar...). Eller Reinfeldt-family. Why not?

Hej.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test