Här bor jag!

My home is my castle, eller?


                      

Ovan nu så har jag satt ihop lite bilder på hur det såg ut innan jag och mamma fixade! Satte ihop lite snabbt så det inte skulle bli miljoner enstaka bilder av allt ihop.
Klicka på bilderna för större!



                              

Och där var efterbilderna! :D Så nu dock att jag inte tagit några "helbildsefterbilder". Utan mest på själva grejen jag fotat. x) Men om ni vill det kan jag göra't! Inte idag bara..
Som sagt, klicka för större! :D


Inte heller tog jag kort på badrummet, men de flesta vet väl vad som finns där? x) Dusch, toa etc... MEN! Jag har halkskydd i duschen! :D






Nu ska jag sova! Ska upp till skola! Usch, läskigt. :( Jag vill inte.
Natti natti. ♥

Kommentarer
Namn: Sabbi

Vad mysigt :)





Nu är försäljningen uppe i bloggen igen. Snygga kläder till bra pris som knappt användts alls, idag: Fred Perry tröja för 150 kronor!

Puss & Kram!

2008-08-31 @ 22:33:05
Din blogg/Hemsida: http://fierce.webblogg.se/
Namn: Pappa

Jag blir imponerad,ser helt annorlunda ut nu,jättefint. Bra jobbat och sov gott!

2008-08-31 @ 22:55:40
Namn: My

Bra jobbat! En klar förbättring! Lycka till imorrn!

Kram

2008-08-31 @ 23:36:29
Namn: mamma

Det ser ju riktigt mysigt ut nu, du ser vad nycket lite personliga saker gör!!!

2008-09-01 @ 11:40:58
Namn: Anonym

aaaw, va mysigt det blev:o

seriöst, litet och stilrent och fint:D

2008-09-01 @ 19:27:12
Namn: SYSTER

.. och jag blev nog anonymis!

2008-09-01 @ 19:27:51

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test