Godmorgon söndag!

Good morning everyone!
Jag är lite grinig på mig själv nu. Det är så här att det är ju söndag, min ultimata superduperångest dag i veckan! Och jag vill alltid att den här dagen ska vara hur lång som helst! Men dygnet förblir alltid 24 fucking hours (vad tänkte Gud egentligen? :O Eller det var kanske människan, ja. Som uppfann klockan och att räkna tiden.). Ajaa, jag vaknade tjugo över åtta i morse och tänkte gå upp då! Skulle bara blunda två minuter...... vaknade sextiotvå minuter senare istället! Någon som känner igen sig? ;D
Men eftersom jag somnade om såpass lätt behövde väl kroppen och huvudet få den där extra sömnen, och det var det värt. x) Jag som tjatat om sömn så länge.

Ha en bra dag? Ja.

Kommentarer
Namn: http://TUMADRE.blogg.se

*Haha, ag känner igen mig... JAg har ganska lätt för att somna om ibland.

2008-08-03 @ 09:54:14
Din blogg/Hemsida: http://tumadre.blogg.se/

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test