En grymt knasig upplevelse, aight?

Någonting konstigt hände mig när jag var ute och sprang nyss. Jag sprang som vanligt på grusvägen mot pankland och förbi sommarstugan. Det är där man brukar komma igång riktigt och fått upp farten. Plötsligt börjar det röra sig omkring mig. Rötterna på marken börjar gunga fram och tillbaka, och började sedan höja sen från marken. De växte så det knakade! Jag undrade vad fan som höll på att hända, och såg mig omkring. Då hade rötterna fått liv! Och de började sträcka sig efter mina fötter!! Hjälp, tänkte jag och försökte springa fort som fan därifrån, men rötterna var för snabba på att växa! Så en jäkel fick tag om min vänster fot och höll mig fast. Sen drog den ner mig på marken så jag slog i backen kabaam, och låg där och såg förmodligen ut som ett frågeteckan och undrade vad fan som hade hände!

....och nej, jag slog inte i huvudet.

Kommentarer
Namn: victoria

MENAR DU ALLVAR??

hände det verkligen? O_o

2008-08-05 @ 22:03:30
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test