Deja Vu....?

Hmm, jag känner igen det här från i våras. Lite deja vu sådär. Jag sitter på biblioteket och väntar på jobb. x)
Lyssnar på MP3'n, samma låt om och om igen. Men den är ju så bra!

Idag på jobbet kommer det massor av nya kläder, som ska märkas och hängas upp.Det är så himla kul när det kommer varor! Även om det är jobbigt, och man blir så jäkla trött så är det ju så kul! Det vägen upp allting. :)
Enda nackdelen med varorna idag är att jag kommer bli pank? x) Har planerat så mycket jag vill köpa. Kul kul!

Har fortfarande världens shoppingbegär kvar, har fortfarande inte shoppat.

Men på måndag ska jag och mamma till Karlstad. Hoppas att jag finner nånting då.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test