Beverly Hills 90210.

Som jag sagt innan så köpte ju jag första säsongen av Beverly Hills 90210 för någon vecka sen. Mihii, har kollat på några avsnitt än bara, men haha, vad kul det är att se! Jag var inte alls gammal när det gick på TV första gången, men sen har ju repriser gått då och då som jag minns pyttelite av.
Men för några år sedan när det fick på trean så kollade Mikaela på det. Och hon började spela in lite avsnitt som hon sen tog med till skolan och gav till mig. Jag tog hem och kollade på dem, dagen efter tog jag med filmen till skolan igen, och hon spelade in nytt avsnitt. HAHA. Smidigt? Men då hade vi inte trean hemma och jag ville ju se...... ;)

Well, nu kollar jag på det igen iallafall, och damn vad kär man blir i Brandon och Dylan! ;D (synd att de inte finns på riktigt bara. xP)
När jag kollat första säsongen är det bara att vänta på andra. Men som de flesta andra långvariga tvserier blir de så långa och utdragna tillslut att man tröttnar, och det hände ju även Beverly Hills. Men första säsongerna - like like.

Anyway, läste nyss på internet att de spelat in lite av de nya avsnitten nu. Och tydligen klarade "Brenda" och "Kelly" spela in några [Läsa?] scener ihop utan catfight. x) Go beverly hills.

Kommentarer
Namn: nulleew

heej

vilken fin blogg du har !

hoppas allt e bra =)

2008-08-21 @ 10:42:16
Din blogg/Hemsida: http://nulleew.blogg.se/
Namn: Anonym

haha, har du oxå börat skriva/säga miiihiii? XD

2008-08-21 @ 16:21:08
Namn: victoria

den där var min (MIIHII XD)

2008-08-21 @ 16:21:44
Din blogg/Hemsida: http://www.vickygoesjapan.blogspot.com

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test