Ahmagad.

Hej. Idag har det varit .. onsdag.
Imorse åkte jag med mamma till torsby på morgonen och fixade bla pennor till schule. Skulle fixa pass också, tyckte mamma. Ifaaall jag behövde det någon gång.

Och jag som tyckte det inte kunde bli värre än mitt ID-kort. AT MY FACE. Jag har verkligen nått botten när det gäller foton. Längtar inte tills jag får det. Har jag tur (?) slipper jag resa. Då behöver ingen se. Men i och för sig. Ett gott skratt förlänger livet, right? Jag kan förlänga folks liv med år!



Anyway, åkte hem sen. Somnade på soffan och vaknade lagom till jag skulle ner till Torsby igen. Träffade Mikaela och vi käkade på kinesrestaurangen. Gott som vanligt! Satt där hur länge som helst kändes det som. Sen gick vi upp och hälsade på Therese på bowlinghallen när hon jobbade.
Köpte kaffe. Hade inte druckit kaffe på hela dagen och igår blev det bara en kopp på morgonen. Fatta min huvudvärk! Men det gick över när jag väl fick mitt kaffe. Påtår ingick - happy news.
Jag och Mikaela spelade spel. You know, det spelet när man ska slå ner en bricka i varandras "mål". Skitkul! Sen körde vi Rally! :D I spelautomaten, det var skôj.
Så fick vi för oss att bowla också, så körde ett set. Mikaela fick 108 poäng. Vad jag fick ska vi inte gå in på, men det blev 44. x) Duktig-desu.

Efter bowlinghallen gick vi hem till Mikaela och kollade Friends-bloopers. Ååh, det är så kul! Skrattar hela tiden, haha! ;D Haha, jag skrattar nu bara jag tänker på det. xD





Nu ska jag lägga mig. Läsa Al Gore. Eller ... Camilla Läckberg? Fick låna tyskungen av Mikaela. :) Hört att den ska vara bra? :)

Nighto.

Kommentarer

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test