Volymen på dansgolvet.

Jag har problem med öronen. Eller iallafall höger örat. Kan inte säga att det är tinnitus? Men det tjuter i det om det är knäpptyst runt omkring. Och om jag börjar 'lyssna' på pipandet och tänker på det blir jag g a l e n ! Blir helt kallsvettig, skakar, gråter. GAH. Speciellt om jag vaknar mitt i natten då och börjar tänka på det. Kört.
Men inte mitt öra jag ska snacka om.
Ljudvolymen på dansgolven! Någon som vet nån regel på hur högt ljud det får vara? Jag vill såklart att det ska vara hyffsat högt (så ingen hör hur jäkla fult man sjunger...), men det finns gränser? x) Som igår. Vi hörde inte ens när vi skulle prata med varandra därinne. Och så pratade vi inte utan vi skrek! Omöjligt att höra ändå. Har för mig att det finns någon gräns för sånt, men minns inte vad. Och man vill ju inte springa runt med öronproppar där inne? x)
Imorse tjöt mitt öra som fan och jag blev skitarg. Borde skylla mig själv som stod där inne fast jag visste att det inte är bra. Sen att jag råkat spränga högtalarna på datorn när jag spelat musik kanske har bidragit med nått med. :P
Bläh. Blir bara så arg när jag tänker på att jag måste leva med det. x)

Nej, nästa gång är det jag som går med en decibelmätare i väskan.
har du någon att låna till mig?

Kommentarer
Namn: Karin

haha det är johan som är datorchef här på blogg.se, men kul att ha en kändis här då

2008-04-28 @ 08:08:53
Din blogg/Hemsida: http://kar

Kommentera här:


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress:

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test